پت شاپ آنلاین

بازار داغ پت شاپ های اینترنتی

پت شاپ های اینترنتی به فضاهایی اطلاق می‌شوند که امکان خرید طیف گسترده‌ای از اقلام و تجهیزات مرتبط با حیوانات خانگی مانند مواد غذایی، ظرف آب و غذا، وسایل بازی، قلاده، قفس‌ ها، وسایل خواب و استراحت، ابزار آرایشی، وسایل نظافت و ملزومات بهداشتی حیوان خانگی را ارائه می‌دهند و گزینه‌های خوبی برای تهیه نیازها و لوازم این موجودات دوستداشتنی هستند؛

گفتنی است این پت شاپ ‌ها نه تنها تفاوتی با پت شاپ های فیزیکی (فروشگاه‌هایی که در هر شهری، عموم مردم قادرند با مراجعه به آن، ملزومات آسایشی حیوانات خانگیشان را تهیه کنند)، ندارند بلکه از مزایای بیشتری نیز برخوردار هستند.

اگر حیوانی را به سرپرستی دارید، پس حتماً با مفهوم عبارت پت شاپ های اینترنتی آشنا هستید و می‌دانید داشتن حیوانات خانگی مسئولیت بزرگی است؛

اما در غیر این صورت باز هم امکان دارد بارها این عبارت را شنیده باشید.

پتیا قصد دارد در این مقاله صحبتی درباره انواع فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات داشته باشد، پس اگر به این مطلب علاقه‌مند هستید، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید!

حیوانات خانگی موجودات زنده‌ای هستند که درست مانند کودکان به عشق، مراقبت و توجه مداوم نیاز دارند؛

همانطور که در ابتدای مقاله مطرح شد، این موجودات علاوه بر موارد فوق به نوع مناسبی از لوازم ضروری نیاز دارند که در روند رشد و رفاه آنها کمک بزرگی خواهد بود که البته این مورد به لطف گسترش اینترنت، باعث رونق تجارت انواع فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات خانگی شده است؛

برخی از این فروشگاه‌ ها حتی علاوه بر فروش لوازم ضروری دوستان پشمالوی ما، خدمات بهداشتی مانند نظافت حیوانات خانگی چون سگ و گربه، خدمات زیبایی‌شناسی مانند اصلاح مو و همچنین موارد مربوط به سلامتی آنها مانند بهبود عزت نفس، کاهش استرس و ورزش تشویقی را به صورت سیار ارائه می‌دهند.

فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات یا به اصطلاح رایج کشور ایران، پت شاپ اینترنتی که وسایل و مواد غذایی حیوانات اهلی، کوچک و خانگی را پوشش می‌دهد، از سه واژه پت به معنی حیوان خانگی، شاپ به معنی فروشگاه و اینترنت که همه ما با فضای آن آشنا هستیم، به معنی فضای مشخص و آنلاین برای خرید نیازهای آنهاست.

دلایل پیدایش پت شاپ های اینترنتی

همانطور که می‌دانید پت شاپ های اینترنتی قدمت زیادی ندارند و اولین و مهم‌ترین علت شکل‌گیری بازار داغ پت شاپ های اینترنتی رفاه، آسایش و رفع نیازهای حیوانات خانگی و صاحبان آنها در تهیه این ملزومات است؛

از سوی دیگر، با ایجاد روابط عاطفی میان انسان‌ها و حیوانات خانگی، پیشرفت جامعه و مردم پر مشغله آن، نیاز این موضوع، بیشتر و بیشتر احساس شد.

لازم به ذکر است که برخی از افراد دارنده حیوان خانگی به این موضوع اعتقاد دارند که غذای خانگی مناسب نبوده و غذای خشک جایگزین بهتری برای وعده‌های غذایی حیوانات خانگی است؛

بنابراین، وجود این پت شاپ‌ ها تهیه مواد غذایی خشک را برای این گونه افراد آسانتر می‌سازد.

چرا انواع فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی در میان مردم محبوبند؟

  1. بسیاری از فروشگاه‌ های حیوانات خانگی یا پت شاپ های اینترنتی با استناد به آسانتر شدن خرید که آن را یک عامل اصلی و انگیزشی می‌دانند، عمل می‌کنند.
  2. برخی از مردم تعامل انسانی را دوست ندارند و رفتن به فروشگاه‌ های فیزیکی برای آنها ناخوشایند است؛ به همین علت این واقعیت را دوست دارند که سفارش خود را در منزل خویش انجام دهند و درب منزل تحویل بگیرند و این خود مزید بر علت است که انواع فروشگاه آنلاین حیوانات در میان مردم محبوبیت دارد.
  3. از سوی دیگر، در بین مزایای اعلام شده، می‌توان به خدمت ارسال رایگان انواع فروشگاه‌ اینترنتی لوازم حیوانات خانگی اشاره داشت که حسی رقابتی و افزایش ارزش و اهمیت را به مشتری القا کرده است.
  4. پت شاپ های اینترنتی برخلاف فروشگاه‌ های فیزیکی حیوانات خانگی که دارای ساعت کاری مشخصی هستند، به مردم این امکان را می‌دهند که 24 ساعته با آسایش در خانه و یا محل کار، خرید خود را انجام دهند و زمان داشته باشند در مورد محصولات بهتر و باکیفیت‌تر تحقیق کنند.
  5. سال‌ها پیش، مردم برای مقایسه فروشگاه‌ ها و انجام خرید وسایل حیوانات خانگی خود مجبور بودند مسیری را طی کنند که شاید حتی گاهی اوقات به دلایل مختلف مانند مشغله زندگی، وجود ترافیک و شلوغی در خیابان‌ها و هزینه، از تصمیم خود پشیمان می‌شدند؛ اما امروزه پت شاپ های اینترنتی این شرایط را برای مردم فرا هم کرده‌اند که علاوه بر مقایسه محصولات، انواع ، هر فروشگاه حیوانات خانگی را نیز در مقام قیاس قرار دهند.
  6. مزیتی که برای دست‌اندکاران این فعالیت به همراه دارد این است که برای انجام این کار به کارمندان زیادی احتیاج ندارد یا حداقل در ابتدای این کار، به تعداد زیادی نیروی انسانی نیاز نیست؛ اما در عین حال می‌توانند شاهد افزایش گستره مشتریان خود در سراسر کشور و یا حتی جهان باشند.

چه عاملی باعث موفقیت پت شاپ های اینترنتی می‌شود؟

افرادی که برای اولین بار، انواع فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات را راه‌اندازی کردند، بر این باور بودند که کیفیت محصولات در کنار خدمات مفید می‌تواند عناصر اصلی این سیستم را تشکیل دهد به همین سبب سیستم‌عامل‌های خرید آسان را به صورت مهر محکمی بر این باور، ثبت کردند.

بر همه مردم واضح و مبرهن است که به راحتی می‌توان در هر شهری چندین فروشگاه لوازم حیوانات خانگی را یافت که تعداد محدودی از محصولات مرتبط با آنها را برای فروش به نمایش گذاشته‌اند؛

اما راز موفقیت پت شاپ های اینترنتی، ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات است که علاوه بر خرید آسان، تنوع را به دنبال خواهد داشت.

پت شاپ های اینترنتی نه تنها دارای طیف گسترده‌ای از نیازهای اساسی مانند غذا، دارو، لوازم جانبی، ملزومات آموزشی و به طور کلی، وسایل ضروری حیوانات خانگی معمولی مانند سگ، گربه، ماهی و پرندگان هستند، بلکه امکان تهیه محصولات ویژه‌ای از وسایل مورد نیاز حیوانات خانگی عجیب مانند مارها را نیز فراهم می‌کنند؛

بنابراین، مردم به علت اینکه برای خرید به دنبال راحتی و محصولات متنوع‌تر در یک فضا هستند، ناخودآگاه به سمت پت شاپ های اینترنتی جذب می‌شوند تا صرفاً با چند کلیک از طریق نقل و انتقال آنلاین وجه، بتوانند محصول مورد نظر خود را بخرند و درب منزل یا محل مشخص‌شده تحویل بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
تماس با اپلیکیشن پتیا