پت شاپ آنلاین

اپلیکیشن حیوانات خانگی پتیا را بهتر بشناسیم!

اپلیکیشن حیوانات خانگی، اپلیکیشن تخصصی برای صاحبان حیوانات خانگی و مناسب ترین راهکاری است که از طریق آن تمام نیازهای بهترین دوستان شما یعنی حیوانات خانگی‌تان تامین می‌گردد.

با این مقدمه می‌خواهیم این مطلب را آغاز و شما را بیشتر با اپلیکیشن حیوانات خانگی و خرید آنلاین از پت شاپ ها آشنا کنیم.

قدمت همزیستی انسان ها و حیوانات چقدر است؟

بدون شک نمی‌توان زمان خاصی را برای همزیستی انسان و حیوان یافت زیرا از زمان بسیار دور نشان هایی از همزیستی آنها با انسان ها دیده می‌شود.

در شکل نگهداری حیوانات در سال‌‌های اخیر و روش نگهداری آنها در سال‌‌های گذشته تفاوت های بارزی مشاهده می‌شود؛

این تفاوت ها در نوع نگهداری حیوانات ممکن است از روی علاقه به حیوانات خانگی باشد و یا ممکن است از اعتقاد به یک مد اجتماعی نشات گرفته باشد.

به هر علتی که باشد، مهم نیست!

مهم این است که اگر حیوانی را به سرپرستی گرفتید، به نحو احسن از او نگهداری کنید.

از گذشته تا امروز، با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت، پیشرفت علم و کمک نرم افزارها و اپلیکیشن های ساخته و منتشر شده، موجب شده است مشکلات بسیاری برطرف شود و کارهای زیادی انجام گیرد که از میان آنها می‌توان به اپلیکیشن حیوانات خانگی نیز اشاره کرد.

انگیزه و هدف اصلی طراحان اپلیکیشن حیوانات خانگی

مهمترین انگیزه های طراحان این نوع اپلیکیشن ها، کاستن و یا حتی رفع نگرانی‌ های صاحبین و دوستداران حیوانات در مورد مشکلات احتمالی نگهداری و رفع نیازهای آنها و البته کسب درآمد است.

نیازهای اولیه حیوانات خانگی کدامند؟

  • تغذیه
  • ظرف آب و غذا
  • محلی برای دفع ادرار و مدفوع
  • محیطی برای استراحت و خواب
  • وسایل بهداشتی و آرایشی
  • وسایل بازی و تحرک حیوانات خانگی

پانسیون یا هتل‌ های حیوانات خانگی

پانسیون ها و یا هتل‌ های حیوانات خانگی مکان هایی هستند که در مواقعی که دارندگان حیوانات خانگی برای چند روز و یا حتی چند ساعت به دلایلی مثل مسافرت، مهمانی و یا هر چیز دیگری نمی‌توانند کنار حیوان خانگی خود باشند، از آنها مراقبت و نگهداری می‌کنند.

جالب است بدانید برخی از انواع اپلیکیشن حیوانات خانگی علاوه بر فروش نیازهای حیوانات، این سرویس و خدمت را نیز ارائه می‌دهند.

آموزش و تربیت حیوانات خانگی

اگر برای آموزش و تربیت حیوان خانگی خود به مربی نیاز دارید، برخی از انواع اپلیکیشن حیوانات خانگی امکان رزرو مربی‌ ها و کارشناسان حرفه‌ ای را برای شما مهیا می‌سازند.

اپلیکیشن حیوانات خانگی پتیا

امروزه انواع بسیاری از اپلیکیشن حیوانات خانگی وجود دارد که با یک هدف قرار گرفتن در لیست بهترین گزینه ها، فعالیت می‌کنند اما تا چه حد در این زمینه موفق بوده‌اند؟

اگر به دنبال یک پت شاپ اینترنتی و یا فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی معتبر و انجام خرید آنلاین از پت شاپ ها هستید، پتیا یکی از بهترین گزینه ها در عصر جدید و از معتبرترین پت شاپ هایی است که در عین داشتن اعتماد کامل، می‌تواند به یاری شما صاحبین حیوانات خانگی بشتابد؛

زیرا این اپلیکیشن حیوانات خانگی علاوه بر اینکه یکی از تخصصی ترین نرم افزارهای حیوانات خانگی محسوب می‌شود، سرویس‌هایی را جهت سهولت در انجام کارهای مرتبط با آنها ارائه می‌دهد، تمام نیازهای حیوانات خانگی و صاحبین آنها را در نظر می‌گیرد؛

و همچنین به مسائلی چون پرمشغله بودن مردم، خیابان های شلوغ همراه با ترافیک های سنگین، زمان کم برای انجام کارها و حضور پررنگ اینترنت در زندگی انسان ها را توجه کرده است.

پتیا علاوه بر اینکه از آنها حمایت می‌کند، امر نگهداری از حیوانات خانگی را آسان می‌سازد؛

و به سبب اینکه این موضوعات به موضوعاتی پراهمیت در جامعه امروز تبدیل شده، اپلیکیشن حیوانات خانگی پتیا مسئولیت اجتماعی در قبال حیوانات را بر عهده گرفته است و این علت دیگری است که این اپلیکیشن را منحصر به فرد می‌کند.

موارد مهم و موثر برای انجام مسئولیت اجتماعی در قبال حیوانات

  1. تلاش برای سلامت محیط زیست و فضای زندگی حیوانات از طریق فرهنگ سازی که یکی از آنها طرح استفاده از بگ های پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی است.
  2. تاسیس مراکز درمانی و دامپزشکی مخصوص حیوانات بی پناه که توسط نیروهای داوطلب دامپزشکی و مردمی حمایت و اداره می‌شود.
  3. فرهنگ سازی درباره “نه به شکار حیوانات “
  4. طرح های حمایتی برای عقیم سازی و درمان و غذارسانی به حیوانات بی پناه
  5. ساخت لانه هایی مناسب برای گربه های بی پناه در پارک ها

خدمات اپلیکیشن حیوانات خانگی پتیا

مهمترین خدمت اپلیکیشن حیوانات خانگی پتیا، خرید آنلاین از پت شاپ هایی هست که براساس موقعیت جغرافیایی در اطراف شما هستند. پت واش و پاسخ به سوالات مرتبط با حیوانات خانگی از دیگر خدمات پتیا است.

در خدمت پت واش تجهیزات شستشو که دارای بالاترین کیفیت فنی و مطابق با استانداردهای جهانی هستند، بهره گرفته می‌شود که شامل برس زدن، شستشو، مسواک، پیرایش با ماشین یا با قیچی حیوان خانگی مانند سگ و گربه نیز می‌باشد.

در خدمت پرسش و پاسخ، مشتریان قادر خواهند بود از قسمت پرسش و پاسخ با دامپزشکان پتیا به پاسخ سوالات مرتبط با حیوانات خانگی خود دست پیدا کنند.

مزایای خرید از اپلیکیشن حیوانات خانگی پتیا

  • پت شاپ اینترنتی پتیا به تمامی محصولات مرتبط با حیوانات اهلی و خانگی پرداخته است
  • امکان انتخاب بهترین گزینه را در میان گزینه های مختلف دارید.
  • محصول مورد نظر خود را  در هر زمانی، حتی زمانی که مشغول به کار هستید، می‌توانید برای حیوان خانگی خود انتخاب نمایید.
  • زمان شما در ترافیک های سنگین، خیابان های شلوغ و یا پشت چراغ قرمز اتلاف نمی‌شود.
  • مشتری می‌تواند الویت و بالا بودن ضرورت کالای مورد نظر خود را در سبد خرید تعیین کند.
  • مشتری می‌تواند در لیستی تحت عنوان لیست علاقه مندی ها، کالاهای پرمصرف و مورد نیاز خود را به صورت یکجا در این قسمت از اپلیکیشن ذخیره نماید.
  • حریم خصوصی و اطلاعات مشتری را حفظ می‌کند.
  • اپلیکیشن پتیا در دو پلتفرم android و iOS قابل اجرا می‌باشد.
  • پرداخت هزینه در اپلیکیشن پتیا از سه روش آنلاین، اعتباری از طریق اکانت مشتری و نقدی درب محل تحویل صورت می‌گیرد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − یک =

دکمه بازگشت به بالا
تماس با اپلیکیشن پتیا