ملزومات حیوانات خانگیپت شاپ آنلاین

قمقمه مخصوص پت چه ویژگی‌هایی دارد؟

با شروع فصل تابستان و گرمی هوا، یکی از بهترین لوازم برای حیوانات خانگی قمقمه مخصوص پت است. بطری آب مخصوص پت به پیشگیری از گرمازدگی و اطمینان از سلامت آبی که به حیوانات خانگی در حین پیاده روی یا مسافرت می‌دهید، کمک می‌کند. در صورتی که قصد خرید قمقمه گربه یا بطری آب مسافرتی سگ را دارید، بهتر است در ادامه این مقاله با پتیا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها در حین خرید کسب کنید.

قمقمه مخصوص پت و مزایای استفاده از آن

نگهداری از حیوانات خانگی نیازمند توجه و مراقبت فراوانی است و افرادی که تصمیم به انجام این کار دارند، باید در انتخاب محل نگهداری، لوازم و شرایط نگهداری از پت، نهایت دقت لازم را داشته باشند.

یکی از لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی قمقمه مخصوص پت است. حتماً با شنیدن این اسم تعجب کرده‌اید و فکر می‌کنید که این وسیله زیاد هم ضروری به نظر نمی‌رسد!

بطری آب مسافرتی سگ یا قمقمه گربه یکی از کاربردی‌ترین لوازم به خصوص در روزهای گرم تابستان و مسافرت است.

حتماً می‌پرسید چرا؟

دمای بدن حیوانات نسبت به انسان بیشتر است و برای حفظ متوسط ​​دما به ویژه در تابستان نیاز به آب دارند. حیوانات خانگی همچون سگ به دلیل وجود لایه ضخیم مو و عدم تعرق بدن قادر به تحمل گرمای شدید تابستان نمی‌باشند؛

از این رو، اطلاع از روش‌های خنک کردن سگ در تابستان و نوشیدن آب خنک به منظور تنظیم بدن آنها اهمیت بسیاری دارد. قمقمه مخصوص پت قابلیت نگهداری از آب خنک و نوشیدنی‌های دیگر را تا چندین ساعت دارد.

علاوه بر این، مشکلات سفر با حیوانات خانگی نیز یکی دیگر از مواردی است که بسیاری از سرپرستان حیوانات را با مشکل مواجه ساخته است. یکی از مشکلات سفر با حیوانات، نوشیدن آب‌های آلوده و عوارض جانبی آن و همچنین حمل کاسه بدبار آب برای آنها است.

قمقمه مخصوص پت (مثلا قمقمه گربه یا قمقمه سگ) به شما کمک می‌کند تا در تمامی مواقع به آب سالم و تمیز دسترسی داشته باشید و سلامت حیوان خانگی شما را تضمین می‌کند.

قمقمه مخصوص پت همچنین به شما کمک می‌کند تا از هدر رفتن آب جلوگیری کنید؛ چرا که بطری مورد نظر را با توجه به اندازه، نژاد و فعالیت حیوان خانگی خود خریداری می‌کنید و به همین منظور به اندازه کافی آب درون ظرف می‌ریزید.

مزایای استفاده از قمقمه مخصوص پت

در صورتی که هنوز هم در خرید بطری مسافرتی سگ یا قمقمه گربه تردید دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد دیگر مزایا و ویژگی‌های استفاده از قمقمه مخصوص حیوانات اطلاعات بیشتری کسب کنید:

  • وزن سبک و امکان حمل در محیط بیرون و مسافرت
  • محکم و مقاوم بودن بطری
  • حفظ دمای آب تا ساعات طولانی
  • اطمینان از مصرف نوشیدنی تمیز و سالم در طول سفر و پیاده روی
  • قفل درب به منظور عدم نشت آب در کیف
  • تنوع سایز، جنس و رنگ
  • قابلیت شستشو
  • کاهش هدر رفتن آب
  • راحتی در نوشیدن آب (به علت کاسه‌ای بودن سر بطری)

ویژگی های اصلی قمقمه مخصوص حیوانات که در هنگام خرید باید دقت کنید!

در دید اول، طراحی یک بطری آب سگ یا قمقمه گربه تفاوت چندانی با یک بطری آب معمولی ندارد، اما این بطری‌ها معمولاً دارای یک قسمت پلاستیکی، استیل ضدزنگ یا سیلیکونی و یک کاسه متصل هستند که توسط سگ برای نوشیدن آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید باید به برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهمی که در ادامه اشاره شده، توجه نمایید:

  • قمقمه مخصوص گونه حیوانی خاص

یکی از ویژگی‌های مهمی که در هنگام خرید بطری مخصوص حیوانات همچون قمقمه گربه باید به آن توجه کنید، قابلیت استفاده از آن توسط گونه حیوانی است که از آن نگهداری می‌کنید.

قمقمه‌های مخصوص پت تنوع زیادی دارند و هر یک از آنها دارای قطر خروجی آب، شکل بطری و حجم متفاوتی هستند؛ از این رو، متناسب با حیوانی که از آن نگهداری می‌کنید (خزنده، پرنده، سگ، گربه، جونده) باید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

  • مواد سازنده بطری مخصوص پت

بطری آب مسافرتی سگ یا قمقمه گربه از مواد مختلفی ساخته شده که از جمله آنها می‌توان به پلاستیک، استیل و سیلیکون اشاره کرد. بطری‌ های پلاستیکی قیمت پایین‌تری دارند، با این حال، نگرانی در مورد سموم پلاستیکی این نوع از ظروف باعث شده بسیاری از افراد، به خصوص دوستداران طبیعت، از این نوع بطری استفاده نکنند.

قمقمه مخصوص پت از جنس استیل، هیچ ضرری برای سلامتی حیوان خانگی شما ندارد؛ با این حال، این جنس از بطری کمی سنگین است و در دماهای بالا سریع‌تر از پلاستیک گرم می‌شود، بنابراین، برای استفاده در آب و هوای گرمسیری ایده آل نیست.

  • طراحی و قابلیت حمل

طراحی بطری آب سگ و قمقمه گربه، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، از جمله قابلیت‌های مهم در طراحی می‌توان به دوام و قابلیت حمل بطری اشاره کرد.

متداول‌ترین طراحی در طول این سال‌ها، ظرفی است که به بطری آب وصل شده و نوشیدن آب را راحت‌تر می‌کند.

در هنگام خرید با توجه به مسافت، حیوان خانگی و نژاد و راحتی در حمل یکی از طرح‌های مختلف را انتخاب کنید.

  • قابلیت شستشو

بطری آب مسافرتی سگ یا قمقمه گربه همواره نیاز به تمیز کردن دارد، بنابراین، باید بطری مورد نظر را به صورتی انتخاب کنید که شستشو و تمیز کردن آن راحت باشد.

برخی از این بطری‌ها همچنین دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی می‌باشند. لازم به ذکر است در هنگام شستشو، از هیچ گونه پاک کننده شیمیایی استفاده نکنید و قبل از پر کردن دوباره حتماً آن را خشک کنید.

  • آپشن های اضافی

از جمله قابلیت‌های دیگری که در هنگام خرید بطری آب مسافرتی سگ یا قمقمه گربه باید به آن توجه کنید، گیره حمل بطری، قفل قابل اطمینان، کیفیت عایق، فیلتر، ضمانت و پشتیبانی و از همه مهم‌تر اندازه و ظرفیت بطری است.

کیفیت عایق در مناطق گرمسیر یا سردسیر به منظور حفظ دمای آب اهمیت بالایی دارد و قابلیت فیلتر نیز در مناطقی که کیفیت آب شهری نامناسب و نامطلوبی داشته باشد، بسیار کاربردی است.

توجه داشته باشید که اندازه و ظرفیت بطری آب کاملاً به نژاد و اندازه سگ یا دیگر حیوانات خانگی و همچنین مدت زمانی که قصد فعالیت دارید، مرتبط است (بطری با حجم بیشتر وزن و ابعاد بزرگ‌تری هم دارد).

لازم به ذکر است برخی از بطری‌ها نیز چند منظوره هستند و علاوه بر قابلیت نگهداری از آب، مکانی برای نگهداری از غذا نیز دارند. این نوع از قمقمه یا بطری آب می‌توانند روشی عالی برای افرادی باشند که فضای زیادی برای تجهیزات سفر ندارند و در عین حال به دنبال راهکاری جامع هستند.

از جمله پرطرفدارترین بطری‌های مسافرتی سگ یا قمقمه گربه می‌توان به H2O4K9 با قابلیت سازگاری با محیط زیست و وزن سبک، UPSKY با قابلیت فیلتر کربنی، QQPETS با ظرفیت 350 میلی لیتر و پشتیبانی و تضمین 100%، Highwave AutoDogMug با ضمانت یک ساله و شش ترکیب رنگی اشاره کرد.

همان‌طور که در متن گفته شد، انواع قمقمه مخصوص پت در رنگ‌ها، ابعاد، اشکال، قابلیت‌ها و جنس‌های مختلف در بازار موجود است.

با توجه به مزایا و ویژگی‌های گفته شده، چنانچه قصد سفارش قمقمه گربه یا بطری آب مسافرتی سگ را دارید، می‌توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی اقدام کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، انتخاب طیف وسیعی از محصولات با قیمت‌ها و تنوع بی‌شمار را برای شما امکان پذیر خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − یک =

دکمه بازگشت به بالا
تماس با اپلیکیشن پتیا