پت شاپ آنلاینملزومات حیوانات خانگی

پت شاپ آنلاین چیست و چگونه فعالیت می‌کند؟

پت شاپ آنلاین چیست و چگونه فعالیت می‌کند؟

پت شاپ آنلاین در واقع یک فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی است.

  • آیا تا به حال خودتان یا نزدیکانتان سرپرست یک حیوان خانگی بوده‌اید؟
  • آیا می دانید برای نگهداری از حیوانات چه چیزهایی ضروری است؟
  • راجع به غذاهای درمانی حیوانات و غذاهای تشویقی حیوانات اطلاعاتی دارید؟
  • آیا می‌دانید گربه ها برای دستشویی کردن به خاک مخصوص احتیاج دارند؟

اگر شما می‌خواهید حیوانی را به سرپرستی بگیرید و راجع به سوالات بالا اطلاعاتی ندارید، نگران نباشید. پت شاپ جایی است که تمامی آنچه که به حیوانات مربوط می‌شود، در آن موجود است؛ در واقع پت شاپ یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی می‌باشد؛ پتیا نیز یک پت شاپ اینترنتی فوق العاده جهت مراجعه است.

پت شاپ آنلاین یا اینترنتی چیست؟

همانطور که گفته شد پت شاپ آنلاین یک فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی است؛ این فروشگاه می‌تواند یک فروشگاه جامع برای تمامی حیوانات خانگی باشد و تمامی مایحتاج آنها را در اختیار عموم قرار دهد و یا می تواند به صورت اختصاصی فروش لوازم حیوانات خانگی خاصی را داشته باشند. مانند: پت شاپ جوندگان، پت شاپ پرندگان

در پت شاپ آنلاین شما می‌توانید در هر جایی که هستید و فقط به صورت آنلاین محصول موردنظر خود را سفارش دهید و در آدرس دلخواه خود تحویل بگیرید. در پت شاپ آنلاین امکان پرداخت وجه به صورت آنلاین، اعتباری و نقدی وجود دارد.

نرم افزار موبایل پت شاپ آنلاین

اپلیکیشن پتیا یک فروشگاه پت شاپ اینترنتی است. این نرم افزار موبایل، از تازه ترین ایده های استارتاپی شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا می‌باشد. پتیا به عنوان یک استارتاپ نوپا در حال رشد می‌باشد و با هدف دستیابی به رضایت مشتریان طراحی شده است.

به عبارت دیگر اپلیکیشن پتیا یک کسب و کار اینترنتی نوین است که با هدف جلب رضایت مشتری در راستای حمایت از حیوانات خانگی شروع به کار کرده است. شما با نصب اپلیکیشن پتیا به نزدیک ترین پت شاپ های منطقه‌ ای که در آن هستید، دسترسی خواهید داشت.

در فروشگاه اینترنتی پتیا می‌توانید به غذای حیوانات خانگی و لوازم و مکمل ها در دسته بندی های مختلف دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید از دسته بندی های متنوع پتیا برای جستجوی محصول خود استفاده کنید:

  • جستجو براساس پت شاپ
  • جستجو براساس حیوان خانگی
  • جستجو براساس محصول

امکان ایجاد چند آدرس در پتیا وجود دارد و شما می‌توانید با انتخاب یکی از آدرس ها به دلخواه، سفارش خود را در محل موردنظر، تحویل بگیرید. در پتیا امکان افزایش اعتبار نیز وجود دارد و شما می‌توانید از اعتبار خود برای خرید آنلان استفاده کنید.

در فروشگاه لوازم حیوانات، پتیا، مشتری می‌تواند یک لیست از محصولات دلخواه در قالب لیست علاقمندی ها ایجاد کند. لیست علاقمندی ها برای مشتریان در پتیا باقی می ماند و با هر بار سفارش می توانند از این لیست استفاده کنند. با این کار نیاز به سرچ محصولات نیست و احتمال فراموش کردن یک محصول به صفر می‌رسد.

دلایل استفاده از پت شاپ اینترنتی

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از گوشی های همراه پیشرفته، تقریبا تمامی کارها بدون حضور مستقیم شخص قابل انجام است. در هر مکان و زمانی تنها با اتصال به اینترنت می‌توان به پت شاپ اینترنتی دسترسی داشت. خرید از طریق پت شاپ آنلاین بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد.

مزایای استفاده از پت شاپ اینترنتی

خرید از پت شاپ اینترنتی به این دلیل که حمل محصولات تا درب منزل به عهده پت شاپ است، برای مشتریان خوشایند است. یکی از مزایای خرید از پت شاپ اینترنتی حیوانات خانگی این است که در وقت مشتریان صرفه جویی می‌کند و صاحبین حیوانات خانگی به جای تلف کردن وقت تا رسیدن به پت شاپ و تحمل ترافیک احتمالی می‌توانند با حیوان خانگی خود وقت بگذرانند یا به امور دیگر بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
تماس با اپلیکیشن پتیا